Hotel

Pracownik recepcji

Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne, które pozwolą na doskonalenie umiejętności obsługi gościa hotelowego, czy firmowego. 

Podczas kursu uczestnik wyrobi poczucie etyki i estetyki zawodowej,  pozna zasady właściwej organizacji pracy i techniki pracy, zapozna się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

 

Profesjonalny personel recepcyjny to skarb, dla hotelu, gdyż będzie potrafił sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu czy firmy.

Profesjonalny personel recepcyjny po kursie będzie potrafił sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu czy firmy.

 

WYMAGANIA

  • Ukończenie przez uczestnika 18 roku życia
  • Wykształcenie minimum podstawowe

 

PROGRAM

  • recepcja wizytówką firmy lub obiektu hotelowego
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, hotelu
  • profesjonalna sylwetka pracownika recepcji
  • profesjonalne zachowanie pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym
  • standardy profesjonalnej obsługi gościa hotelowego
  • podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • reprezentowanie firmy, hotelu w kontaktach telefonicznych
  • organizacja pracy recepcji
  • funkcja administracyjna recepcji

 

UPRAWNIENIA

 ZAŚWIADCZENIE BEZTERMINOWE O NABYCIU KWALIFIKACJI PRACOWNIKA RECEPCJI WG WYTYCZNYCH.

 

Zapraszamy do udziału w kursie!

 

Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:

kom. 515-577-306 

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Centrum Szkoleniowe edu4U

Szkolenia biznesowe gwarantujące realną zmianę i oczekiwane rezultaty. 


Szkolenia szyte na miarę twojej firmy !

 

Kontakt

Centrum Szkoleniowe edu4U

ul. Morska 4b

75-237 Koszalin

E-mail: biuro@edu4u.info.pl

Telefon: 515-577- 306

Szukaj