Management

Be-Master - Sztuka budowania zespołu i motywacji pracowników

Zasadniczym wyzwaniem dla każdego managera jest stworzenie efektywnie współpracującego ze sobą zespołu. Szkolenie obejmuje praktyczne i efektywne narzędzia niezbędne w pracy skutecznego managera, pozwalające profesjonalnie rozpoznawać efektywne dla jego zespołu narzędzia motywacyjne zgodne z ich oczekiwaniami. Ponadto uczestnicy szkolenia poznają korzyści pracy zespołowej oraz skutecznej komunikacji.

 

W zarządzaniu właściwie wszystko sprowadza się do motywacji, która jest definiowana jako energia ukierunkowana na działanie. Umiejętność jej uzyskiwania jest zatem podstawową kompetencją menedżera. W tym warsztacie uczestnicy poznają zarówno podstawy psychologii motywacji, jak i będą praktykować algorytmy postępowania ukierunkowane na jej uzyskanie. Zrozumieją czynniki motywujące oraz mechanizmy zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na zaangażowanie. Zrozumieją także kiedy, którą strategię jest korzystnie zastosować. Określają wartości motywujące i zaspokajające potrzeby oraz praktycznie przećwiczą ich stosowanie. Nauczą się jakie zachowania w naszym mózgu naturalnie podnosi chęć zaangażowania i na tej podstawie określą dopasowane do swoich realiów środowisko motywujące. Nauczą się efektywnie pracować w zespole identyfikując się z jego celami oraz rozwiną umiejętność wykorzystywania technik zespołowego rozwiązywania problemów. Szkolenie  ma charakter warsztatowy.

PROGRAM

  • Dzień I - Profil MBTI® menadżera, praktyczne zastosowanie profilu w budowaniu własnego autorytetu oraz zgranego zespołu

    • Jak budować pozycję charyzmatycznego lidera
    • Fazy i etapy tworzenia się zespołu
    • Czynniki wpływające na dobre relacje w zespole
    • Określenie ról zespołowych w zespole
    • Poznanie potrzeb i motywacji zespołu
    • Efektywna i budująca komunikacja w zespole
    • 5 dysfunkcji pracy zespołowej
    • Rozwiązywanie konfliktów zespołowych
    • Coaching zespołowy
     
  • Dzień II - Czym tak naprawdę jest motywacja
    • ​Motywacja jako narzędzie kierownika i zarządzania ludźmi
    • Czynniki wpływające na zaangażowanie
    • Jak budować zaangażowanie zespołu
    • Poznanie potrzeb i motywacji zespołu
    • Efektywna i budująca komunikacja w zespole
    • Tworzenie ścieżek sukcesu pracownika
    • Zapobieganiu wypaleniu zawodowemu
    • Umiejętny feedback budujący zaangażowanie i lojalność pracownika

 

Po szkoleniu Uczestnik nabędzie i poszerzy wiedzę z zakresu:

  •  posiadanego typu osobowości i płynących z tego tytułu mocnych i słabych stron
  •  budowania zgranego i efektywnego zespołu
  •  roli zespołowych i nauczy się je wykorzystać do osiągnięcia sukcesu zespołu
  •  uczestnik przeprowadzi autodiagnozę mocnych i słabych stron zespołu
  • narzędzi budujących zaangażowanie i lojalność pracowników
  • uczestnik umiejętnie będzie stosował motywację do kierowania i zarządzania ludźmi
  • uczestnik przeprowadzi coaching zespołowy zmierzający do wzmocnienia motywatorów.


 

 


Cena obejmuje:

  • szkolenie
  • certyfikat ukończenia warsztatu
  • nocleg w luksusowym apartamencie, wyposażonym na najwyższym poziomie
  • obfite śniadanie w formie bufetu
  • trzydaniową kolację z muzyką na żywo
  • obiad w pierwszy i drugi dzień szkolenia
  • możliwość korzystania ze strefy Wellnes

Trenerzy:

 

 Certyfikowany Coach Praktyk Biznesu oraz Master & Team Coach - EMCC. Certyfikowany trener wyższego stopnia MBTI® (Myers Briggs Type Indicator) Step I oraz Step II. Trener ICAN Institute (Harvard Bisiness Review) w zakresie programów rozwojowych dla menedżerów „ICAN Total Leadership™” oraz  Centrum Szkoleniowego edu4U  w zakresie szkoleń leadership dla kadry menadżerskiej. Finalista globalnego konkursu Mars Inc. w kat. „Doskonały Menedżer”. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach menadżerskich w zarządzie, w  działach HR, development oraz sprzedaży. Specjalizuje się w takich obszarach jak: sprzedaż, negocjacje, coaching, MBTI, budowania zespołów, rozwoju ludzi i procesów HR, psychologicznych narzędzi zarządzania, programów leadership dla kadry menedżerskiej.

Angelika Grabowska 

Certyfikowany Coach Praktyk Biznesu – EMCC z szerokim doświadczeniem w fieldcoachingu, lifecoachingu i biznescoachingu. Certyfikowany Trener Sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży FMCG
w międzynarodowej korporacji. Praktyk z bogatym doświadczeniem w obszarze rozwoju i sprzedaży, negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, typologii osobowości i rekrutacji. Stawia na praktyczność, skuteczność, użyteczność i natychmiastowe zastosowanie poznanych technik szkoleniowych w praktyce

 

FORMA SZKOLENIA

Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów, podczas których uczestnicy będą aktywnie uczestniczyli w poszczególnych panelach.  

Zapraszamy do udziału w kursie!

 

 

Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:

 kom. 515-577-308 lub 515-577-306

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Przedstawiony program dotyczy szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.

 

Centrum Szkoleniowe edu4U

Szkolenia biznesowe gwarantujące realną zmianę i oczekiwane rezultaty. 


Szkolenia szyte na miarę twojej firmy !

 

Kontakt

Centrum Szkoleniowe edu4U

ul. Morska 4b

75-237 Koszalin

E-mail: biuro@edu4u.info.pl

Telefon: 515-577- 306

Szukaj