Sales

Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną z nowym Klientem? Jak korzystać z możliwości internetu, by zdobywać jeszcze większe grono Klientów? Odpowiedź już na szkoleniu!

 Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań  sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.

 

DOŁĄCZ DO 20% FIRM, KTÓRE ZNAJĄ SKUTECZNY KLUCZ DO SPRZEDAŻY ON-LINE I PRZEZ TELEFON– DZIĘKI NAM TO MOŻLIWE !

 

PROGRAM

  • Czym jest skuteczna sprzedaż i na czym polega jej sukces
  • Psychologia procesu kupowania i sprzedawania
  • Kluczowe kompetencje i umiejętności handlowca 
  • Zwiększenie sprzedaży w oparciu o osobowość Klienta
  • Typologia osobowości Klienta
  • Badanie potrzeb, motywy kupna
  • Proces decyzyjny klienta
  • Skuteczne i angażujące Klienta rozmowy z zimnym i ciepłymrozmówcą
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych w sprzedaży
  • Modelowa rozmowa handlowa on-line i przez telefon
  • Narzędzia pogłębionej analizy potrzeb
  • Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę Klienta i sprzedaż
  • Komunikacja perswazyjna
  • Efektywna prezentacja sprzedażowa przez telefon i on-line
  • Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży  
  • Skuteczne narzędzia radzenia sobie z obiekcjami ze strony Klienta

  

Uczestnik po szkoleniu:

  • zna tajniki skutecznej sprzedaży oraz psychologiczne aspekty procesu kupowania i sprzedawania

  • zna zasady efektywnej komunikacji i jej znaczenie w budowaniu sprawności interpersonalnej

  • zna schematy zachowań określonego typu osobowości człowieka – modeli myślowych

  • umiejętnie prezentuje ofertę na podstawie analizy potrzeb

  • potrafi rozpoznać ukryte potrzeby klienta i jego motywacje do zakupu

  • zna narzędzia zwiększające skuteczność domykania sprzedaży oraz radzenia sobie z obiekcjami ze strony klienta.

 

FORMA SZKOLENIA

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba opartą na aktywizacji uczestników szkolenia zgodną z metodą poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną.

 

CZAS

 2 dni szkoleniowe 

 

TRENER

Angelika Grabowska 

Certyfikowany Coach Praktyk Biznesu – EMCC z szerokim doświadczeniem w fieldcoachingu, lifecoachingu i biznescoachingu. Certyfikowany Trener Sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży FMCG  w międzynarodowej korporacji. Praktyk z bogatym doświadczeniem w obszarze rozwoju i sprzedaży, negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, typologii osobowości i rekrutacji. Stawia na praktyczność, skuteczność, użyteczność i natychmiastowe zastosowanie poznanych technik szkoleniowych w praktyce.

 

 

 

 

Zapraszamy do udziału w kursie!

 

Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:

 kom. 515-577-306 

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Przedstawiony program dotyczy szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.

 

Kontakt

ul. Aleja Jana Pawła II 27

00-867 Warszawa

E-mail: biuro@edu4u.info.pl

Telefon: 515-577- 306

Szukaj