Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną z nowym Klientem? Jak korzystać z możliwości internetu, by zdobywać jeszcze większe grono Klientów? Odpowiedź już na szkoleniu!
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.
DOŁĄCZ DO 20% FIRM, KTÓRE ZNAJĄ SKUTECZNY KLUCZ DO SPRZEDAŻY ON-LINE I PRZEZ TELEFON– DZIĘKI NAM TO MOŻLIWE !
PROGRAM
- Czym jest skuteczna sprzedaż i na czym polega jej sukces
- Psychologia procesu kupowania i sprzedawania
- Kluczowe kompetencje i umiejętności handlowca
- Zwiększenie sprzedaży w oparciu o osobowość Klienta
- Typologia osobowości Klienta
- Badanie potrzeb, motywy kupna
- Proces decyzyjny klienta
- Skuteczne i angażujące Klienta rozmowy z zimnym i ciepłymrozmówcą
- Budowanie długotrwałych relacji biznesowych w sprzedaży
- Modelowa rozmowa handlowa on-line i przez telefon
- Narzędzia pogłębionej analizy potrzeb
- Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę Klienta i sprzedaż
- Komunikacja perswazyjna
- Efektywna prezentacja sprzedażowa przez telefon i on-line
- Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży
- Skuteczne narzędzia radzenia sobie z obiekcjami ze strony Klienta
Uczestnik po szkoleniu:
-
zna tajniki skutecznej sprzedaży oraz psychologiczne aspekty procesu kupowania i sprzedawania
-
zna zasady efektywnej komunikacji i jej znaczenie w budowaniu sprawności interpersonalnej
-
zna schematy zachowań określonego typu osobowości człowieka – modeli myślowych
-
umiejętnie prezentuje ofertę na podstawie analizy potrzeb
-
potrafi rozpoznać ukryte potrzeby klienta i jego motywacje do zakupu
-
zna narzędzia zwiększające skuteczność domykania sprzedaży oraz radzenia sobie z obiekcjami ze strony klienta.
FORMA SZKOLENIA
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba opartą na aktywizacji uczestników szkolenia zgodną z metodą poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną.
CZAS
2 dni szkoleniowe
TRENER
Angelika Grabowska
Certyfikowany Coach Praktyk Biznesu – EMCC z szerokim doświadczeniem w fieldcoachingu, lifecoachingu i biznescoachingu. Certyfikowany Trener Sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży FMCG w międzynarodowej korporacji. Praktyk z bogatym doświadczeniem w obszarze rozwoju i sprzedaży, negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, typologii osobowości i rekrutacji. Stawia na praktyczność, skuteczność, użyteczność i natychmiastowe zastosowanie poznanych technik szkoleniowych w praktyce.
Zapraszamy do udziału w kursie!
Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:
kom. 515-577-306
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedstawiony program dotyczy szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.