Uczestnicy szkolenia poznają podstawy procesu jest rozwój umiejętności właściwej ekspozycji towaru, która przekłada się na wzrost sprzedaży i zysku firmy.
PROGRAM
- Cele merchandisingu. - korzyści z dobrej ekspozycji
- Złote zasady merchandisingu
- Zasady Zachowań konsumenckich
- Organizacja przestrzeni sklepu
- Spojrzenie na ekspozycję oczami nabywcy - wybór miejsca ekspozycji towaru
- Ekspozycja na półce
- Ekspozycja w przestrzeni sklepu
- Witryny – rodzaje i ekspozycje
- Shopper marketing
- Psychologia koloru w VM
- Kompozycje kolorystyczne
- Miejsca otwarcia i zamknięcia „portfela klienta”
- Oświetlenie sklepu i witryn.
- Jak wyróżnić się wśród innych sklepów?
- Całościowa identyfikacja wizualna sklepu.
- Profesjonalny wizualny marketing sklepU
- Wykorzystanie materiałów POS
- Zabezpieczenie trwałości ekspozycji. - umowa ekspozycyjna, program lojalnościowy
Po szkoleniu Uczestnik nabędzie i poszerzy wiedzę z zakresu:
- stosowania technik merchandisingowych w praktyce
- właściwego doboru metod prezentacji produktu
- dopasowania asortymentu oraz zagospodarowania przestrzeni w zależności od lokalizacji obiektu
- kreowania pozytywnego wizerunku firmy
- tworzenia i wdrażania dodatkowych narzędzi promocyjnych
FORMA SZKOLENIA
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba opartą na aktywizacji uczestników szkolenia zgodną z metodą poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną.
Zapraszamy do udziału w kursie!
Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:
kom. 515-577-306 lub 515-577-308
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedstawiony program dotyczy szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.