Chcesz zdobywać nowych klientów i budować efektywne bazy stałych klientów. Dlaczego nie idzie nam to tak dobrze, jak byśmy sobie tego życzyli? Odpowiedź już na szkoleniu prowadzonym przez eksperta PROSPECTINGU!
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań prospectingowych, czyli zaplanowania, przygotowania, wdrożenia i kontroli aktywności mających na celu pozyskanie nowych klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie umiejętnego stawiania celów, planowania działań, a także wyposaża uczestników w wiedzę dotyczącą skuteczności podejmowanych aktywności.
DOŁĄCZ DO 20% FIRM, KTÓRE ZNAJĄ KLUCZ DO SPRZEDAŻY – DZIĘKI NAM TO MOŻLIWE !
PROGRAM
1. WSTĘP DO PROSPECTINGU
-
Czym jest prospecting?
-
Zasada 3/37/60
2. PLANOWANIE
-
Lejek sprzedaży
-
Aktywny plan poszukiwania klientów
3. PRZYGOTOWANIE
-
Kim jest mój idealny klient?
-
Decydenci w firmie
-
Wyzwalacze, czyli okazje
4. METODY POZYSKIWANIA KLIENTÓW
-
Możliwości
5. KONTAKT Z KLIENTEM
- Pierwszy telefon
- Pierwszy mail
6. POLECENIA I REKOMENDACJE
- Drzewo poleceń
- Networking
Korzyści dla Uczestników:
Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają strukturę procesu pozyskiwania nowych klientów , zrozumieją istotę odpowiedniego przygotowania do zaoferowania klienta. Poprzez aktywne ćwiczenia nauczą się, w jaki sposób przygotować się rozpoczęcia działań sprzedażowych, również poznają czynniki wpływające na efektywność w tych działaniach.. Dzięki uczestnictwu w przygotowanych ćwiczeniach dokonają profesjonalnego przygotowania i dobiorą najbardziej skuteczne kanały dotarcia do klienta.
FORMA SZKOLENIA
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba opartą na aktywizacji uczestników szkolenia zgodną z metodą poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną.
CZAS
1 dzień szkoleniowy
TRENER
PIOTR JANKOWSKI
Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener STRUCTOGRAM® Training System - metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykładowca na wyższych uczelniach, prelegent na seminariach biznesowych. Specjalizacje to sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, kompetencje osobiste i interpersonalne . Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi i sprzedaży zebrane z 21 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności. Znajomość praktyczna zagadnień związanych z franchisingiem, czy network marketingiem. Przez 13 lat zarządzał zespołami sprzedażowymi w branży finansowej,gdzie odpowiadał za rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Prowadził swoją placówkę franczyzową jednego z banków. Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji w obszarach: aktywnej sprzedaży (B2B, B2C), zarządzania zespołami, oraz zwiększania efektywności osobistej.
Twórca Expertio - organizacji zrzeszającej przedsiębiorców, która łączy biznes z rozwojem osobistym. Organizuje i prowadzi cykliczne spotkania dla osób rozwijających swoje firmy, pracuje z wykorzystaniem metodologii mastermind. Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development.
Autor książek :
„Radość sprzedaży. Gotowa strategia skutecznego handlowca”,
„Alfabet zmian. Jak skutecznie osiągać swoje cele na drodze życia i biznesu”.
Współautor poradnika:
„Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność.”
![]() |
|
Zapraszamy do udziału w kursie!
Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:
kom. 515-577-306
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedstawiony program dotyczy szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.