Sales

Profesjonalna obsługa klienta

 Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów zajmujących się obsługą Klienta. Uczestnik nabędzie umiejętność profesjonalnej obsługi klienta poprzez budowanie prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem oraz umiejętne odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania klienta.

 

„Każdy ma swojego klienta, a jeżeli nie wie,
kim jest jego klient, to nie rozumie swojej pracy”

(W.E. Deming)

 

http://www.edu4u.info.pl/images/dental/business-1989126__480.jpg

 

PROGRAM

  • Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
  • Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
  • Psychologia obsługi klienta
  • Typologia klientów
  • Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem
  • Sprzedaż Win-Win i obsługa klienta, a rozpoznawanie jego potrzeb
  • Autoprezentacja i jasny przekaz komunikacyjny
  • Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę klienta i sprzedaż
  • Efektywna prezentacja sprzedażowa
  • Skuteczne narzędzia radzenia sobie z obiekcjami ze strony klienta
  • Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży   

 

Po szkoleniu Uczestnik nabędzie i poszerzy wiedzę z zakresu:

  • profesjonalnej obsługi Klienta
  • efektywnej komunikacji
  • budowania długotrwałych relacji biznesowych, badania potrzeb klienta oraz stosowania technik sprzedaży z regułą Win- Win
  • skutecznego reagowanie w trudnych sytuacjach
  • technik i narzędzi wykorzystywanych podczas obsługi Klienta
  • dopasowywanie się do typu Klienta
  • czynników wpływających na satysfakcje z obsługi Klienta
  • autoprezentacji i jasnego przekazu komunikacyjnego
  • praktycznych narzędziami radzenia sobie z trudnościami podczas rozmowy handlowej i skutecznymi technikami zamknięć sprzedaży.

 

FORMA SZKOLENIA

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba opartą na aktywizacji uczestników szkolenia zgodną z metodą poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną.

 

CZAS

 2 dni szkoleniowe

 

 

  

 

Zapraszamy do udziału w kursie!

 

Szczegółowych informacji udzielimy Państwu pod numerem telefonu:

kom. 515-577-306 

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Przedstawiony program dotyczy szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.

 

Centrum Szkoleniowe edu4U

Szkolenia biznesowe gwarantujące realną zmianę i oczekiwane rezultaty. 


Szkolenia szyte na miarę twojej firmy !

 

Kontakt

Centrum Szkoleniowe edu4U

ul. Morska 4b

75-237 Koszalin

E-mail: biuro@edu4u.info.pl

Telefon: 515-577- 306

Szukaj